Pozycjonowanie stron google, a istota sloganu

2020-07-15

Do podstawowych kryteriów, na podstawie których kataloguje się slogany, należą: miejsce sloganu w strukturze przekazu, sposób umieszczenia nazwy produktu w sloganie oraz forma sloganu.


Pozycjonowanie stron google, a slogan

Kryterium: miejsce sloganu w strukturze przekazu Headline to w reklamie prasowej nagłówek bądź tytuł, a w reklamie telewizyjnej i radiowej - hasło otwierające klip. Ma na celu przyciągnięcie uwagi i zaintrygowanie. Skuteczny headline to jasny, łatwy do odczytania komunikat. jeżeli nagłówek nie chwyci, większość odbiorców zrezygnuje z zapoznania się z właściwą treścią reklamy w odniesieniu na pozycjonowanie stron google http://mateuszkozlowski.pl/.


Slogan ten pełni niejako funkcję selektora - zacieśnia grupę odbiorców do konkretnego targetu otwartego na rozwinięcie reklamy. Slogan właściwy stanowi esencję definicji sloganu, a także często najistotniejszy element reklamowego przekazu. To strategiczny punkt kampanii, a jego dopracowanie opiera się nie tylko na warstwie słownej, lecz także na odpowiedniej kolorystyce czy liternictwie. Zadaniem copywritera jest wymyślenie tekstu, który podkreśli przesłanie, główną myśl komunikatu.


Zadaniem sloganu jest ścisła identyfikacja produktu z jego marką, dlatego zazwyczaj składa się ono z nazwy marki i rozszerzenia - krótkiego hasła odzwierciedlającego odrębność marki lub podkreślającego jej kluczowe cechy (jakość, solidność, bezpieczeństwo, wieloletnią obecność na rynku, cenę, oryginalność). Występuje najczęściej w finałowej sekwencji reklamy telewizyjnej i radiowej oraz w dolnej części reklamy prasowej, internetowej albo zewnętrznej.